Installeer een geldautomaat in uw onderneming
Installeer een geldautomaat in uw onderneming

FAQ

Welke typen bankkaarten accepteert een Euronet geldautomaat

Euronet aanvaardt de volgende kaarten: alle VISA kaarten, inclusief VPay, PLUS, Electron, alle kaarten van het MasterCard merk, inclusief Maestro en Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed en AMEX.

Wat is het dagelijkse opname limiet

De limiet van dagelijkse geldopname of het aantal dagelijkse transacties aan de geldautomaten wordt bepaald door uw bank. Dit kan verschillen al naargelang de herkomst en het type kaart. Uw bank kan u hierover meer informatie geven.

Wie is er verantwoordelijk als de geldautomaat buiten gebruik is.

Euronet. Als er een probleem is met de geldautomaat kunt u contact opnemen met Euronet klantenservice en zij zullen de nodige maatregelen treffen om de geldautomaat zo snel mogelijk in dienst te zetten. Het nummer van de Euronet klantendienst is: +31 0 800 023 3093

Mijn kaart is ingeslikt. Ik wil het graag terug…kan ik deze terug krijgen?

Wanneer een kaart wordt ingeslikt door de geldautoaat, kan dit op vraag van uw bank zijn, of vanwege de tijdslimiet (bijv. de kaarthouder heeft zijn of haar kaart niet teruggenomen binnen de toegelaten tijd en de kaart werd ingeslikt uit veiligheidsoverwegingen). Jammer genoeg kan Euronet ingeslikte kaarten niet teruggeven aan de kaarthouder omdat wij gebonden zijn aan de regelgeving van de kaartuitgever en het kaartsysteem die bepalen dat ingeslikte kaarten vernietigd moeten worden. Neem contact op met Euronet klantenservice en uw bank voor meer informatie.

Het geld is niet uitgegeven maar wel van mijn rekening gedebiteerd. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Neem contact op met de Euronet klantenservice en uw bank om hen te informeren. Zij werken samen om dit op te lossen. Het nummer van de Euronet klantendienst is: +31 0 800 023 3093

Contacteer ons

Zoeken