Installeer een geldautomaat in uw onderneming
Installeer een geldautomaat in uw onderneming

Klant

Onze geldautomaten zijn over de hele wereld te vinden, zodat iedereen veilig toegang heeft tot contant geld. Wij willen deze betaalkeuze aanbieden en er voor u zijn wanneer contant geld lokaal de enige betaalmiddel is dat wordt aanvaard.

Ons doel is om onze Euronet geldautomaten gebruiksvriendelijk te maken. Desondanks kunt u vragen hebben. Hieronder vindt u enkele van de meest gestelde vragen, samen met tips over hoe u in alle veiligheid onze geldautomaat kunt gebruiken en een paar nuttige blogs.

Als u een probleem ondervindt met een van onze geldautomaten, klik dan op de onderstaande knop om contact op te nemen met onze klantenservice.

FAQs

Raadpleeg een aantal van onze veelgestelde vragen

Welke typen bankkaarten accepteert een Euronet geldautomaat

Euronet aanvaardt de volgende kaarten: alle VISA kaarten, inclusief VPay, PLUS, Electron, alle kaarten van het MasterCard merk, inclusief Maestro en Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed en AMEX.

Wat is het dagelijkse opname limiet

De limiet van dagelijkse geldopname of het aantal dagelijkse transacties aan de geldautomaten wordt bepaald door uw bank. Dit kan verschillen al naargelang de herkomst en het type kaart. Uw bank kan u hierover meer informatie geven.

Wie is er verantwoordelijk als de geldautomaat buiten gebruik is.

Euronet. Als er een probleem is met de geldautomaat kunt u contact opnemen met Euronet klantenservice en zij zullen de nodige maatregelen treffen om de geldautomaat zo snel mogelijk in dienst te zetten. Het nummer van de Euronet klantendienst is: +31 0 800 023 3093

Mijn kaart is ingeslikt. Ik wil het graag terug…kan ik deze terug krijgen?

Wanneer een kaart wordt ingeslikt door de geldautoaat, kan dit op vraag van uw bank zijn, of vanwege de tijdslimiet (bijv. de kaarthouder heeft zijn of haar kaart niet teruggenomen binnen de toegelaten tijd en de kaart werd ingeslikt uit veiligheidsoverwegingen). Jammer genoeg kan Euronet ingeslikte kaarten niet teruggeven aan de kaarthouder omdat wij gebonden zijn aan de regelgeving van de kaartuitgever en het kaartsysteem die bepalen dat ingeslikte kaarten vernietigd moeten worden. Neem contact op met Euronet klantenservice en uw bank voor meer informatie.

Het geld is niet uitgegeven maar wel van mijn rekening gedebiteerd. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Neem contact op met de Euronet klantenservice en uw bank om hen te informeren. Zij werken samen om dit op te lossen. Het nummer van de Euronet klantendienst is: +31 0 800 023 3093

Veiligheid van geldautomaten

Gebruik onze geldautomaat in alle veiligheid met deze nuttige tips

Controleer de geldautomaat

Voor u de geldautomaat gebruikt, moet u altijd controleren of er ongewone objecten of aanwijzingen van schade aanwezig zijn op de machine (bijv. of er iets op de kaartlezer is aangebracht)! Als u iets abnormaal vaststelt op de geldautomaat, of als er een foutmelding wordt weergegeven, vragen wij u om de machine niet te gebruiken!

Veiligheidsmaatregelen

Ga zodanig voor de geldautomaat staan zodat niemand uw PIN-code of het saldo van uw rekening kan zien. Wij raden aan het toetsenbord van de geldautomaat te verbergen met uw handen wanneer u de code invoert en voor u uw kaart en geld opneemt. Kijk om u heen; staat er iemand dicht achter u?

Nooit

Geef nooit informatie door aan een onbekende, in het bijzonder informatie over uw kaart, bankrekening of uw PIN-code, zelfs al beweren zij voor de bank te werken. Neem in dat geval altijd onmiddellijk contact op met uw bank of Euronet!

Blogs utiles

Liens rapides vers des informations utiles

5 erreurs à ne pas faire lorsque vous utilisez un guichet automatique !

Assurez votre sécurité lorsque vous utilisez un guichet automatique grâce à ces 5 conseils. Malgré les évolutions technologiques, nous utilisons tous des GAB, ces outils rapides et pratiques. Toutefois, vous pourriez…

Contacteer ons

Zoeken